کد مطلب: 170510
خطيب موقت نماز جمعه اردل:
غدير تداوم راه نبوت است
تاریخ انتشار : 1395/06/26 14:45:16
نمایش : 1115
امام جمعه موقت شهر اردل گفت:غدير يک حارثه تاريخي نيست بلکه تداوم راه نبوت است.














به گزارش هفت چشمه، حجت الاسلام حميد بهرامي امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي  و تبريک فرارسيدن ميلاد با سعادت دهمين اختر تابناک امام و ولايت امام هادي (ع) و عيد غدير خم  گفت: اقامه نماز جمعه و شرکت در آن دستور الهي است و مردم بايد در اين روز با کنار گذاشتن ديگر کارهاي روزانه از جمله کسب و کار، درنماز جمعه شرکت نمايند.

بهرامي افزود: نماز ستون دين است و نخستين رسالت انبياي الهي پس از معرفي رسالت شان به مردم، اقامه نماز بوده است و اين اهميت نماز و اقامه آن را مي رساند که در هيچ شرايطي از انسان مکلف ساقط نمي شود.

وي با اشاره به فرارسيدن عيد غدير خم و پيام هاي اين روز بزرگ اظهار کرد:غدير يک حاثه تاريخ و زماني نيست بلکه تداوم راه نبوت است و بايد با استفاده از ظرفيت‌هاي مختلف پيام غدير را به جامعه انتقال داد که اين امري لازم است.

امام جمعه موقت شهر اردل ضمن گراميداشت فرارسيدن هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس در تاريخ انقلاب مي‌درخشد و رزمندگان 8 سال دوران دفاع مقدس توانستند با روح ايمان و وحدت و رهبري امام راحل تمامي معادلات دشمنان را نقش بر آب کنند و به پيروزي دست پيدا کنند.

وي  با گراميداشت ياد و خاطره شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس اظهار كرد: وظيفه ماست که در اين هفته از رشادت‌ها و ايثارگري‌هاي شهدا و رزمندگان تجليل کنيم.

حجت الاسلام حميد بهرامي با اشاره به ديدار رهبر انقلاب اسلامي با مسئولان ستاد سرشماري عمومي نفوس و مسکن، اعضاي شوراي‌عالي آمار کشور و مديران مرکز آمار ايران بيان کرد:در اين ديدار مقام معظم رهبري لازمه تحقق اقتصاد مقاومتي را وجودآمار دقيق از وضعيت توليدات داخلي بيان کردند  و بايد مسئولين اين امر فرمايشات رهبر انقلاب اسلامي را سرلوحه کاري خود قرار دهند تا هر چه زودتر اين فرمايشات به تحقق برسد.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg